A Budapest LAB tudásmegosztással – kutatással, képzéssel, inspirációval – segíti a vállalkozói kultúra terjedését, erősíti a vállalkozni tervezőket és a hazai kis- és középvállalkozásokat.
Az új évet sokan fogadalmakkal kezdik, a vállalkozásban azonban jobban járunk tervekkel. Mégpedig olyanokkal, amik segítenek fenntartani az év eleji motivációt hosszabb távon is. Tovább →
A kezdő vállalkozások egyik legfontosabb mantrája az MVP, vagyis minimum viable product. Vagyis a piacra készülő terméknek vagy szolgáltatásnak az a verziója, amivel már ki lehet lépni az emberek elé, hogy valós visszajelzéseik alapján eldönthető legyen, működhet-e, amit terveztek, vagy vissza kell térni a startvonalra. Még jobb azonban már ez előtt tesztelni, hogy az elv, amire építünk, működik-e. Tovább →
Az egyik kezedben forralt bor, a másikkal a telefonodon csekkolod a céges emaileket. Amíg fő a halászlé, épp találsz pár percet, hogy ellenőrizd, felkészült-e az ügyfélszolgálat a karácsony utáni első napra. Ismerős? Az baj. Tovább →
Az év vége általában minden tervnek és közhelyes várakozásnak ellentmondva nem annyira nyugodt és elcsendesülő, hanem gyakran inkább zűrös és kapkodós. Pedig érdemes időt szánni rá, hogy lélekben is megérkezz a bizniszből az ünneplésbe. Tovább →