A Budapest LAB tudásmegosztással – kutatással, képzéssel, inspirációval – segíti a vállalkozói kultúra terjedését, erősíti a vállalkozni tervezőket és a hazai kis- és középvállalkozásokat.
Vásárlók helyett perszónák, termékek helyett csapatok, magányos farkas lét helyett pedig egy rendszer elemeként való létezés – ez a sikeres kereskedés alapja a jövőben. Tovább →
Első alkalommal szerveztük meg a BGE Vállalkozásfejlesztés Mesterszak évzáró buliját. A jelenlegi elsőévesek, a végzősök és alumnik ünnepeltek együtt, így nagy lépést tettünk azért, hogy valódi közösségé formálódjon a csapat. Tovább →
Beyoncé a popsztárok között a profik profija, így sok más mellett márkaépítésben is érdemes ellesni tőle néhány trükköt. Akkor is, ha nem a zeneiparban tervezel világhírt. Tovább →
A vásárlók gyengeségére, és gyengeségük miatti szégyenérzetére épít a legújabb üdítőital trend. Japán különösen erős versenyt diktáló üdítőpiacán rukkolt elő furcsasággal több gyártó – a mögötte lévő gondolkodásmódból érdemes lehet tanulni. Tovább →