COLLAB#3 “A prémium nem egy ijesztő árcímke”
Rengeteg induló vállalkozó képzeli úgy, hogy a termékét a jól hangzó – és a vágyak szerint jól jövedelmező – prémium szegmensbe pozícionálja majd. A hazai pezsgőpiacot felkavaró Kreinbachernek nem kérdés, hogy ez sikerült. A végsőkig küzdenek, hogy a nemekből igen legyen, és hogy minden egyes részlet pont olyan legyen a polcra kerülő terméken, ahogy elképzelték. És bár gasztronómiában nyomulnak, design menedzsmentben is kiemelkedőt produkálnak. Egy olyan piacon, ami itthon nem is nagyon létezett előttük. De egyáltalán mitől prémium egy márka? Milyen áldozatokat követel, ha top szegmensbe való bekerülés, hogyan és mit kell befektetni a piac kiépítésébe és edukálásába, hogy legyenek, akik ránk vágynak? Designtudatos márkaépítési titkok első kézből!
Vendég: Prisztavok Zoltán a Kreinbacher kereskedelmi és marketing vezetője
Dátum: 2018. 03. 20. 18h
Helyszín: Gödör Klub 1061 Budapest, Király u. 8-10.
Közvetlenül, kötetlenül, őszintén.
A program ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
COLLAB / powered by Budapest LAB & MOME+
Sok pályakezdő kreatív álmodik saját vállalkozásról, márkáról, de nehézséget jelent számára a stratégiai tervezés, a rendelkezésre álló lehetőségek és saját potenciáljának felmérése, a szükséges gazdasági, marketing ismeretek hiánya. A COLLAB / powered by Budapest LAB & MOME+ célja, hogy erre az összetett helyzetre keressen és kínáljon válaszokat, sokirányú szakértelem bevonásával. Egy olyan fórum szeretne lenni, amely helyet ad a design szakma és a hozzá kapcsolódó más szakterületek közös gondolkozásának, kérdésfelvetéseinek és azok megválaszolásának, a sikerek és a sikeresen átlépett kudarcok megosztásának.