AI az üzleti életben meetup

View Calendar

AI az üzleti életben – működő esettanulmányok, sikertörténetek a mesterséges intelligencia vállalati felhasználásában

Az előadók saját szervezetük példáján át mutatják be, hogy hogyan lehet olyan vállalati kultúrát kiépíteni, és olyan szervezeti felépítést megvalósítani, ami jó táptalaja lehet az automatizáció megvalósításának. Az este során a mesterséges intelligencia üzleti felhasználásának lehetőségeiről lesz szó, mely segíthet abban, hogy elkezdhess mesterséges intelligencia stratégián gondolkozni. Működő gyakorlatokat és bevált alkalmazási területeket hoznak nektek.


Az este előadói:
➡ Hegyesi Gábor – a GE Global Operations üzletág európai Commercial Operations vezetője
➡ Domján Ádám – vezető termékfejlesztő, T-Systems Magyarország
➡ Nováczki Szabolcs – Senior Research Engineer, Nokia Bell-Labs
➡ Szöllősi Dániel – CEO & founder, Picturio

Moderátor:
➡ Frankó Csuba Dea – CEO, Spark Institute at IBS

HELYSZÍN:
Nokia Skypark (Budapest 1083, Bókay János u. 36-42, A épület)
IDŐPONT:
2018. április 18. 19.00 – 20.30 (regisztráció 18.30-tól)

Miről hallhatsz az előadások során?

Mi köze van az FBI-nak az automatizáláshoz?
➡ Hegyesi Gabor előadása
* Hogyan tudjátok csökkenteni munkatársaitok félelmét az automatizálással szemben?
* Vajon mit válthatnak ki a nagyvállalatok mesterséges intelligencia megoldásokkal?
* Hogyan automatizálják üzleti folyamataikat és teszik hatékonyabbá mindennapi munkájukat?
* Miként lehet olyan IT megoldásokat bevezetni, amik tényleg működnek a napi operációban.
* Mi hogyan fejlesztjük a saját tehetségeinket, hogy a napi operációs folyamat ismerete mellé, felépítsék a robotizáláshoz szükséges IT ismereteket is?

Ügyfélszolgálati folyamatok automatizálása mesterséges intelligenciával
➡ Domján Ádám előadása

Az ügyfélkiszolgálás terén körülnézve számos új trendet és igényt fedezhetünk fel. A hatékonyságon mellett az ügyfélélmény is meghatározó tényezőjévé vált a fejlődésnek és a kommunikációs csatornák között már komolyan kell számolni a szociális médiával és a különböző chat platformokkal. A magas fokú automatizálás és a személyre szabott ügyfélélmény hagyományosan egymásnak ellentmondó követelmények. A mesterséges intelligencia és a gépi tanulás fejlődése azonban új távlatokat nyitott ezen a területen – ezeket testesíti meg Vanda, a T-Systems virtuális asszisztencia platformja.

Nokia Bell-Labs esettanulmány
➡ Nováczki Szabolcs előadása

A napjainkban működő mobil hálózatok rendkívül összetett rendszerek, melyekben több százezer alrendszer összehangolt és hibamentes kooperációja szükséges a telekommunikációs szolgáltatások zavartalan működéséhez. Egy ilyen rendszerben akar egy apró hiba is elég, hogy a szolgáltatások minősége az ügyfelek által is érzékelhető mertekben romoljon, ezert nagyon fontos feladat ezen hibák gyors és megbízható detektálása. Az AI/ML technológiák elmúlt években tapasztalható ugrásszerű fejlődésével lehetőség nyílt a fenti problémát megoldó kereskedelmi termékek megjelenésére, melyek idővel kepések lesznek helyettesíteni a jelenleg alkalmazott hagyományos módszereket. Az előadás elő hálózatokból vett esettanulmányokon keresztül mutatja be a Nokiában folyó ez irányú kutatások legújabb eredményeit.

A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Kérünk, az alábbi linken regisztrálj.

REGISZTRÁCIÓ:
https://goo.gl/forms/arWwl2b4A9cLU7zE3